1. Hi.
2. I'm as GOOD as they come.
3. Photography is my LOVE.
4. I love doggies - cute, furry.
5. Airplane is my only favourite song.
6. I wish for a never-ending list of things.
7. Age 21. Student of UCSI. Food Science and Nutrition.

Tiffany Lau

Create your badge

my Beloved Family




My forever babes





so watch me strike a match

two is better than one

Brian Cliff Shindy Carene Si Jia Jolene Lengar Charles aka Pika Kevin Jesse Cathryn Aveny Rainie Joanne Munnie

forever and always

» April 2008
» May 2008
» June 2008
» July 2008
» August 2008
» September 2008
» October 2008
» November 2008
» December 2008
» January 2009
» February 2009
» March 2009
» April 2009
» May 2009
» June 2009
» July 2009
» August 2009
» September 2009
» November 2009
» September 2010
» October 2010
» December 2010
» January 2011
» February 2011
» March 2011
» April 2011
» May 2011

stay beautiful

© Layout: AmericanRoyalty
Color codes: xoxo
Inspirations: the chemistry skin/hm & paranoid/*éf

♥ Significant ♥

old change kee frm spore~
Monday, April 28, 2008 / 4/28/2008 10:29:00 PM

mom went to spore for 3 days~
as my sis hav 3 days off..
i cant get to follow my mom cuz i'm having chem prac test on fri~
wat my mom got for me tis time???

mom da bao old chang kee karipap for me!!
i love tis~
last 2 years when i go spore for 1 week holiday~
i rmr i eat tis karipap EVERYDAY!
i juz love it so so much~
in msia there are old change kee as well..
but i didnt try b4 any of them~
in spore..
u nid to Q for long time for tis karipap!!
and its damn damn yummy!

the old chang kee karipap imported from spore~
it is famous wif its karipap~
which is huge in size!!
mom back home around 12am!
so i cant try tis immediately~
wat i can do is to wait til tmr morning...
and tis karipap wif definitely be my breakfast!!
ngiek ngiek ngiek~~

once i woke up..
i put tis karipap~
as well as anther chicken wings( frm old chang kee as well) into the over toaster~~
faster la~
faster la~
i wanna eat u!!
i put it for about 8 minutes
is it hot enough?
i guess so...~
cuz i dun hav any experiance in heating karipap~

look at my karipap~~
it gonna go into my stomach very very soon~
ya hooooo~~

8 minutes later......
my karipap DONE!!!

faster i take it out n place it in a piece of kitchen towel~
to absord the excess oil~~
it smell so good!!
i cant wait to eat it up!!

noe y is it huge in size?
simply because the ingredient inside is in HUGE portion!!
potato~chicken~ and egg!!
hard boil egg! i love it the most!
there are plenty of chicken inside~
every bites u can feel the potato~egg~ and chicken!
n i love it!

mom brought back tis chicken wing~
frm old chang kee as well..
tis is their new product i think~
tis is the 1st time i try~
erm~~~ too oily to me..
but its well marinated~
yum yum chicken wing~
thx mom!!
look at the golden brown skin of the chicken wing~~
n a little bit hangus hangus~
tats the part i love the most!!

old chang kee in spore is very famous of its karipap~
long long Q~
its everywhr at spore..
shopping complex~mrt station~food courts!!
n its singaporian all time favourites~
but i dunno y the old chang kee in 1 utama~
seems like nobody buying it..